ROLF GÖRAN BENGTSSON!

 Helt underbart! Rolf göran berngtsson vinner jerringpriset! Gratttis, ett stort kliv för ridsporten!
.....

Ja har iaf sett på idrottsgalan hela kvällen (hos mormor och morfar) och roffe vinner jerringpriset! Helt amazing! :o Ja idag har jag iaf varit på skolan som vanligt, najjs dag!
Sen for jag till momor och tränade lite engelska, och sen till stallet!
Red ute idag och det gick faktiskt väldigt bra, skrittade efter vägen och sen galopp och trav i paddoken, jättenöjd över passet eftersom pralin var väldigt avslappnad osv.. Superfin ponny! ♥
...
Imorgon ska jag fara till stallet efter skolan hade jag tänkt, ska duscha ponnyn, smörja osv..
Blir nog bara skritt imorgon trorjag, med lindade ben osv.. Han ska få en liten spa-dag, hihi!
det måste ju även hästarna få ha? :D

image description
Kan inte beskriva med ord, du är verkligen allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0