Nu, nystart och satsning!

Nu ska jag verkligen börja komma igång med pralin!
Han ska komma i riktig tävlingskondtiton, börja träna mera osv..
.. Han är i superskick nu, verkligen fin i både dressyren och hoppningen!
Känner att det kommer bli ett bra tävlingsår! Men vill ändå fortsätta utveckla mig och inte bara pralin!
Pralin kan, jag kan men jag vill lära mig mer, vill träna mer för instruktörer osv..

Nu till helgen ska jag träna för robban, vet inte riktigt än vad vi ska göra?
Antingen markarbete eller banhoppning, hoppas på bana!
Vill få till det ännu en gång, lika bra som förra!
Hoppa igenom banan utan fel, bara känna att allt funkar som det brukar tagga för det nedan ↓ !

..Sen om ca, kanske 2 veckor? är det Jane-träning.. ska trorligtvis vara med!
Längtar som tusan iasånnafall, verkligen kul att träna för Jane!
Har alltid gått så bra! Sen vardet även ett tag sen jag tränade för hon, vill verkligen
fortsätta för det har gett framgång! Janeträningen är ju då i 2 dagar som även det
är ett stort +! Kommer bli jättebra det med!


vill ut på tävlingarna nu, vi taggar!


Kommentarer
Postat av: bbecka

söt ponny du har! :D

2012-01-06 @ 00:54:49
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: JFdressage

Fin blogg! ska vi följa varandra vi bloglovin? :)

2012-01-06 @ 01:38:38
URL: http://jfdressage.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar: tacktack :D

2012-01-06 @ 11:39:23
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0