Året 2011



Januari - tränade med ponnyn som vanligt, han och jag kunde inte så mycket och det såg inte så superfint ut.
fick han inte att jobba i form osv, men vi flöt på som vanligt!
- var även mycket med frida då, vi fotade och dampade på!





Februari- tävlade en klubbtävling som gick bra som jag minns?
- var med i Umeå på en regional tävling och kom runt min första LB-bana!
- Var även med tova och linn på hockey och hade våran lilla "fjortisperiod" ....


Mars. tävlade i Luleå på en lokal tävling och vann LC, jättenöjd över den tävlingen.
Kom även 4;a i en LC andra dagen också! jättenöjd över ponnyn!




April- jag köpte löshår, tyckte det var supersnyggt men vet inte nu?
- jag följde med Lisa och Måns på Daniel Svensson-träningen!
- vi hade en "snövit" saga i stallet (show)


Maj- hände ganska mycket då enligt mina bilder! fotade min söta kanin, var med min fina tova osv!
- tävlade i jokkmokk där det gick jättebra, råkade bara peta ner ett hinder i omhoppningen..
-red även Pepsi jättemycket då, hon var superfin!
- red bellman då också, tyvärr är han skadad nu..
- Var med i råneå på våran lokala hopptävling, vann med laget och 2;a i LD, superponny!



juni- var och såg ulrik munther live på rix FM festivalen, med moa tova, mathea osv.. lärde även känna rasmus!
- bakade grymt goda cupcakes!
-uppträdde på marknaden i råneå med tova,jag var sjukt förkyld, så det gick åt helvete..
- vi tog hem pållarna och dom stod på lite bete hos oss.. sööta!
-jag var med  klubbtävling, svåra banor så gick itne bäst men tog hem en 2;a placering iaf!
- skolavslutningen kom och jag var med mina fina vänner!
-sjöng även solo som gick bra, nöjd över det!



Juli- tältade med tova, emma, hanna och några fler på en ö, grymt kul!
- var tillsammans med rasmus, hahhahah ca en vecka!
-var med emma och vi fotade jättefina bilder!
-tävlade på norrskenet, gick sådär!
-for till storforsen med familjen! trevligt! :)
-tävlade i överkalix och kom 2;a i både Ld och lc, jättenöjd över våran insats!


Augusti- var med Moa mycket! En kväll i råne med johan, macke och massa andram roligt vardet!
Färgade även håret tiger/brunt då!
- Var med min sötnos, lilla mimi!
-tränade för robban, superbra gick det!
- Red tudde en gång, finhäst!


september- var i turkiet med världens bästa släkt och familj!
Längtar tillbaka nå enormt! :´) <3


Oktober- fotade mycket då med systemkameran!
- vi färgade håret på linn, brunt blevdet!
-fotade även klassgotot, älskar min klass!
- och pralin lika fin som alltid!




november- tova och tommy var tillsammans och jag lyckades få en bild på dom(a) (dom är tyvärr inte tsm nu)
- jag fyllde år (13) , fick ett tävlingskåp osv!
-Var med på Kurierenmästerskapet, bästa tävlingen på året! Gick så himla bra, verkligen upptäckte framgången!
6;a i dressyrdebuten, 3;a i LD och 4;a i LC .. ÄLSKAR ponnyn!
-var även med i klubbtävlingen, gick jättebra och kom 2;a i LC!






december- verkligen en månad som jag älskat iår, bästa månaden iår faktikst!
Så många minnen!
- hade 3 hundar över jul, astrid och tilda!
- var med världensbästa vänner! Toova, Frida, Mathea och Cornelia!!
Klubbtävling igen och kom 2;a i Lc, 3;a i heela klubbmästerskapet och 1;a i käpphästtävlingen!
- det var julafton, världens bästa dag! fick då min iphone 4s!
- var även nyårsafton, inte nån superkväll men det funkade! Trevligt folk osv..
Smällde raketer och fick lite fina bilder!
-madde fick ferran så jag fotade dom också! 

Ja, nu har jag skrivit om hela året! Har suttit här och gjort dethär i säkert 1,5 h...
Men nu är jag färdig! .. Har såå himla många fler minnen och foton men orkar
verkligen inte ladda upp alla! Kommer även en bildbomb till veckan!
Men nu så får ni nöja er med det här, och jag tycker ni ska läsa! <3


Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

såg ut som ett grymt år (:

2012-01-04 @ 22:01:32
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0