<3


Den här filmen har världens bästaste bästvänn tova gjort åt mig, helt underbart fin!
Tack älskade du, du gör min värld! ♥

... Idag efter skolan for jag till pojken i stallet och red, mockade, packade och gjorde alla andra sysslorna!
Smorde sakerna osvv... Det gick superbra! :D Red ett ordentligt dressyrpass i ridhuset, kände att jag verkligen behövde ställa igenom han och få han mjuk i sidorna, det gick väl sådär kan man säga? Han funkade superbra i traven och verkligen jobbade med ryggen men i galoppen (vänster varv) var han steloch ville inte riktigt ställa igenom, så fick jobba med det! Men fick till det ganska bra i slutet iaf!
Nu ska jag försöka sova för jag ska faktiskt stiga upp klockan 5.00 imorgonoch far mot luleå vid halv 7, ja så ärdet om man har häst! sweet dreems! ♥


det går inte att hitta någon finare, älskar dig mest av allt annat på jorden Pralin! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0