utveckling?






↑ bilderna ovan är från tidigare iår, och lite av förra året.
jag kunde inte rida han i form så bra, inte jobba han osv, jag åkte mest runt och
pralin sprang på! Han hoppade ju fint på träningarna och gjorde det hans kulle.
Men min sits, hållning och det såg ju förjävligt ut, hahah!
Men nån gång ska man väl lära sig? eller? ;)






↑ bilderna här ovan är från det sista halvåret. Det har blivit en sååå stor förändring!
Jag har verkligen börjat kunna jobba igenom han, jobba upp han i formen och han har verkligen
blivit så duktig! FUnkar super i dressyren och nu år 2012 kommer jag verkligen att ställa upp i
några dressyrtävlingar, för nu är han ju en liten dressyrponny också!
Nu när jag har kunnat börja "rida" han ordentligt har ju hoppningen ocskå blivit en stor förändring!
Det går bättre på träningarna och på tävlingarna! Han hopppar nästan allt nu förutom om jag görfel eller
om han kommer galet! Men har ju börjat träna för jane och det har också gett framgång. Igår på träningen
hoppade han ju allt och bjöd verkligen mot hindrerna, flög över!
så är jättenöjd över både min och ponnyns insats det sista halvåret, vi har tränat o tränat och det ger
framgång! Det ser jag nu! får jättemyckeberöm av tränare och dom säger att han är en grymt duktig häst!
Och det är han! mitt ♥

Mitt ordspråk, har alltid varit det och kommer alltid att vara;
Du kan, Jag kan, Vi kan!

jag älskar dig mest av allt, över allt annat på jorden, du är bäst pralin! <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ni har blivit grymt duktiga! Jättestor skillnad!<333

2011-12-31 @ 13:45:09
URL: http://corneliajohansson.blogg.se/
Postat av: NellieB

Fin ponny du har!

2012-01-01 @ 21:46:30
URL: http://Nellieberntsson.se
Postat av: Carro

Väldigt stor skillnad på både dig och ponnyn!

Grymt duktiga!

2012-01-02 @ 23:40:33
URL: http://carromella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0