lalala..

har faktiskt försök att blogga från mobilen idag men den har inte velat samarbeta...
menmen.. Har ju iaf varit på stan idag med Tova och ida! Fina tjejer dära! ♥
Ätit på dagobert, kollat runt på affärer och ja, lite va varje!
Men tova får hem vid 3 så då gick jag till mammas jobb, satt där och tråkade i drygt 2 h...
men nu är jag iallfall hemma och har ätit tacos, bliren slappkväll ikväll, bara chilla osv..

Imorgon far jag till stallet vid 8 så måste stiga upp tidigt.. Pralin ska då skos så det är därför..
Ska även rida lillprutten då!♥ Göra allt och sen hem igen, fixar mig och packar och sen
far jag till frida!! saknar henne! :( men far dit vid 6-tiden och ärmed hon, tova å kanske mathea!
slaggar där också! kommer bli grymt! ♥


arkivbilder..


Kommentarer
Postat av: Lydia- en stor hästälskare!

åh vilken fin blogg! Fina bilder i headern :)

2012-01-02 @ 21:46:51
URL: http://hastcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0