En vecka till, flera veckor kvar!

Ja, skola imorgon då.. Känns ju lite småsurt :( Hade suttit fint med ett sommarlov nu, hehe ja men det får man ju bara drömma om.. Aja, en skolvecka och sen helg igen, det blirnog bra! Ska verkligen försöka hålla i mig med bloggningen i veckan nu, verkligen! .. Det brukar alltid bli lite halv-dåligt bloggande på vardagarna när jag är på skolan osv, hinner nästan ingenting då.. Men nu ska jag verkligen försöka! Det blirnog nicebajs asså!
Imorgon sove rjag hos mormor och morfar för att mammi & pappi är i Stockholm på Idrottsgalan i globen, Hoppas verkligen roffe vinner nu det där jerring-priset eller vad det hette, spännadne faktikst! 
Nu ska jag iaf kika lite film och sen dejta kudden, sweet dreems sötisar!

älskade du, helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0