dag 1, presentera dig själv och din häst

JAG
image description
Ja nu eftersom jag ska presentera mig själv lite så tänkte jag göra punkter;

* Jag är 13 jordsnuss gammal (går i 7;an)
* Jag har världens bästa familj!
* Min värld består av hästar!
* Jag älskar djur!
*Utan mina vänner skulle jag inte klara mig!
* Jag är oftast glad!
* Jag gillar att sjunga!
* Jag äter alldeles förmycket godis osv..
*Jag har natttandställning (som jag typ aldrig använder..)
*Jag tar var dag som den kommer och inte tänker så mycket frammåt..



PRALIN

* Är 17 år gammal
* Importerad från Danmark
* Alltid busig
* Kan tro att han är unghäst ibland..
*ställer alltid upp
*världens bästa vän!!
*helt underbar!
*brukar bitas..
* fin i både dressyren och hoppningen
*stark

Ja, nu har jag presenterat oss lite grann, egenskaper osv..


Kommentarer
Postat av: Marie

såååå himmla söta båda två <3

2012-01-09 @ 19:18:20
URL: http://marieosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0