Buck in bussines!

Det första jag vill säga är sorry.. javet att uppdateringen har varit sjukt dålig nu under vekcan..
Men det beror endast på att jag hinner inte med bloggen nät jag har skolan osv, för det blir ju skola på
morgonen, hem och göra läxa sen äta middag och sen till stallet, ja så ser min vardag nästan alltid ut så därför honner jag inte blogga.. eller nåt inlägg här och där men man vill ju gärna läsa flera när man läser en blogg!
Men nu är det helg igen och jag har tid att blogga!! Tippie! Så ihelgen ska jag vara tiptop på bloggen
och ska verkligen försööka att hålla kvar det in på veckorna, vi tar det som det kommer!
Men tack ändå för att jag har hadft kring 30-40 unika läsare per dag, även fast jag knappt bloggat, så ni är bäst hörrni! ♥

Första veckan är avklarad,  gick ganska fort faktiskt! Så nu är det bara några veckor kvar så har vi sportlov!
Det kommer nog gå fort! hoppas jag iaf! ♥
I veckan har jag även ridit för Jenny (dressyr) en dag, det gick superbra och vi fick oss ett väldigt bra pass!
Tror jag kommer rida för henne nästa torsdag också! We willl se! Blir ju även Jane-träning nästa vecka, kommer bli en grym vecka, loveit! Aja ha en bra dag, för det ska jag ha!Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia♥

sv: vad bra, allt är bra med mig också:D

tack så mycket, du har också en jättefin blogg!♥

kramis!

2012-01-14 @ 10:39:06
URL: http://fellisyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0