I forget it, move on..

nytt år, nya möjligheter, nya tag, nya saker, nytt av allt..
okej inte riktigt? men ja, glöm det gamla och gå vidare!
Glöm det dåliga från året 2011, kom ihåg det bra!
Ta nya tag i allt och satsa, ända gången jag backar är när jag tar sats...
Mitt mål över 2012.. satsa, man ska aldrig tänka kanske, gör det du känner för..
Gör det du vill, man lever bara en gång, ta vara på det! 
2011 har varit helt awsome år för mig men 2012 ska bli ännu bättre, bättre än nånsin!
Ska aldrig tänka kanske... doit!
Ska våga mer, inte vara nervös för småsaker.. det ordnar sig alltid tillslut!
Utveckla ridningen, bli duktigare, satsa mer, tänka positivt och klättra högre.
Ponnyn kan, jag kan, vi kan tillstammans! men man måste kämpa och det går inte alltid
så lätt men det är bara att fortsätta kämpa! doit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0