Nyår!

Nyårsafton idag, tänk? Tänk att det har gått ett helt jävla år. Tänk allt som hänt, från bra till dåligt.. Men ändå ett år, tiden går så fort så många roliga stunder har man haft, många fina minnen med pralin, många fina minnen med mina älskade vänner, många fina minnen med alla... Kommer sakna året.. 2011, för det har varit bra.. Framgången med pralin under senaste halvåret fattar jag knappt själv! Vi har lärt oss då mycket och har hittat dom rätta knapparna! Vi vet hur vi gör, vi kan!
Har haft så roliga minnen med mina vänner, älskar er! Tack för att ni finns, ni är underbara! ... Kommer med ord sakna året 2011.. Men nu kommer ett nytt år! Jag tänker inte frammåt jag tar det dag för dag... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0