Merry christmas!

vaknade nysss... hhihihhihi idag ärdet ju julafton!
Och nu när jag kommer att kliva upp och gå ut ur mitt rum kommer jag se
alla julklappar under granen! Men ska inte kliva upp riktigt än, kika lite film först trorjag! 
 
Allvarligt tänk vad det har gått fort.. jag började 7;an nyss känns det som, men det var för ett halvår
sedan, herregud vad tiden går fort, men det ärju för att man har så kul ... Min fina häst, mina fina vänner,
familjen och alla andra! Tack för att ni finns i mitt liv! Ni är bäst! ♥
 
JAG ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT GOD JUL, LOVEU! ♥


Mitt ♥


Kommentarer
Postat av: a m a n d a s f o t o

godjul! hoppas du får en alldeles underbar jul! :D

2011-12-24 @ 09:06:19
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0